אני כל הזמן מדבר על אנשים שאסור להם להתרבות, החל מהלכלוך בקפה עם הסוכר ועד לאנשים שנצמדים אליך ברחוב ליד הרמזור, אבל בפייסבוק, הם הכי קרוב שיש ל"תמותו"

 

  1. האבשלום קורציה
    לא מגיב לי גם כשכתבתי כשהתחתנתי אבל כשטעיתי באות אחת הוא כותב לי על מהות השפה העברית ואיך שהיא משפיעה על דור ההמשך. זדיין, טעיתי, במיוחד כשהוספתי אותך לחברים שלי
  2. אני עובד בשיווק באינטרנט, אפשר שאלה?
    תבין יא אהבל, אם אתה צריך להביא עוד אנשים שיעבדו בשבילך אתה לא באמת עובד בשיווק באינטרנט, אתה עובד כמו כל מצרי אחר, אתה בונה פירמידות. למה? מה גורם לך לחשוב שתתעשר מזה שתציק לאנשים אחרים שיהיה כמוך ויציקו לאנשים אחרים וכך גלגל האימה הזה ימשיך לעד?
  3. יחצ"ן או עצל"ן?
    זה שאתה מתייג את כל מי שאתה מכיר ולא מכיר וממש לא מכיר לא עושה אותך יחצ"ן, זה אותך עצל"ן, מטומט"ן,  שתדע.
  4. תצילווווווו
    אני מבין שאתם אוהבים חתולים / כלבים וזה מעולה, אבל למה למה למה למה אתה צריך להראות לי בפיד את כל הפצועים שהמיסו להם את העיניים, די נו, אם הם מחפשים בית, תכתבו "חתול פצוע מחפש בית" למה להראות לי כמה פצוע? יצאתי מניתוח בשק האשכים, רוצים לראות איך אחת משם יצאה לה? לא, נכון?
  5. הא, לא אני לא כזה.
    הוא: "אתה כותב ממש יפה וממש מצחיק"
    אני: וואלה? לא ראיתי שאתה עושה לייקים
    הוא: "אה לא, אני לא עושה לייקים בפייסבוק, אני רק קורא.."
    תבינו, רוב הכותבים ממשיכים לנוע בעזרת הלייקים, זה לא צומי, זו דרך להבין שאנחנו עושים לכם כיף בנשמה, מצחיקים אתכם, עושים לכם מצחיק, לא משנה באיזו דרך. השקענו, לא תלייקו? זה לא עולה לכם כסף. בדקנו. (בינתיים לפחות)
  6. "לא לא ככה"
    אנשים שחושבים שהם יותר מצחיקים ומנסים להגיב בתגובה אובר-משתדלת להצחיק שבעצם תשמע טוב יותר מהסטטוס שלכם. יופי, אני חייב לך לייק, טוב?
  7. הנוסטלגיים
    אני מאוד שמח שאין לך מה לעשות בחודש הקרוב, אבל למה, בחייאת למה(??) לעבור לבחורה מסכנה על כל הוול ולעשות לה לייק לתמונות עוד כשהייתה בגדנ"ע, מה קשה פשוט לרשום לה "ערה?" הרי לשנינו ברור שאתה מדפדף בתמונות עד שתגיע לאחת עם בגד ים אז בוא. בחייאת.
  8. קלוט משהו אתה מת. עוד שעה.
    סבבה, אז ראית סרטון מצחיק, למה הו למה שתתייג אותי עליו או יותר גרוע, תשלח לי אותו בהודעה אישית ואז תכתוב "למה אתה לא עונה, ראיתי שראית" / "חייב לראות עד הסוף" סרטון של שעתיים וחצי של חתול מנסה לנגן באבוב.
  9. חורףףףףףףף
    כן. נכון. חורף. די עם זה. די עם תמונות של טיפות וברד, כן. גם אצלנו יש חורף. תתפלא, גם אצלנו.
  10. כוסומו הממשלה!!!!
    אלה שגם אם תכתוב סטטוס על אשתך שילדה הם יגיבו בתגובה מפורטת למה ביבי אשם
  11. ה"ווייזים"
    אנשים שגם אם תעלה תמונה של הלידה של ישו באמצע הרחוב, יגיבו "זה בבלפור לא?" (אותם גנים מסעיף 10)
  12. ערה?
    גברים שלא מבינים את ההבדל בין טינדר לפייסבוק. חלאס להקריפ עם שאלות הזויות על "כמה את ספונטנית מ-1 ועד סקס איתי על נחל הקישון בסירת פדלים"
  13. היוש.
    נשים שחושבות ששיימינג זה מגניב ומביא לייקים כי הוא כתב לה "היי" אז הוא בטח סוטה או בטח כדאי להראות את זה על הוול שלה כדי שכולם יראו. נשמה, אם הוא לא הטריד אותך (וזה גם דוחה בול כמו סעיף 12) אין לך מה להתעצבן, הוא כולה שאל "מה קורה", את לא צריכה להוכיח לכולם שיש לך מחזרים, אל תדאגי, בדוק הם טעו.
  14. ?
    אנשים שושלחים לך הודעה > אתה רואה את ההודעה > חושב מה לענות (או במקרה הרע יותר לא רוצה לענות) > ואז שולחים סימן שאלה. ועכשיו לך תחשוב אם זה בגלל שהם שכחו להוסיף את הסימן או שהם ממש לחוצים שתענה
  15. הנצחיים
    הגרועים ואלו שימותו אחרינו הם אלו שגם בשנת 2057 יהיו היחידים שגורמים לי לרצות לסגור את הפייסבוק, אלו שעדיין, משום מה, איכשהו, שולחים הזמנות למשחקים. אמן יישבר לכם המסך ותשחקו כל החיים שלך טאקי יא חארות. אל תתרבו.

נראה לי יצאתי מספיק על אנשים, מוזמנים לעקוב אחריי, מבטיח להיות עדין. (זאת אומרת, מבטיח לנסות, לנסות).

 

פוסטים שאולי יעניינו אותך