אני חולה, אז אתם יכולים או להביא לי משהו טעים לאכול או להביא לי משהו טעים לאכול. רק אל תיהיו אחד מאלה:

1. טוב שהתייעצתם איתי.
ההורים שלי. כן, כולנו יודעים שהבאתם אותי לעולם רק כדי שיבוא היום שאני ארגיש ככה, טנקס אלוט. היה יותר כיף בבטן. כבר הכנתי צוואה ואני לא משאירה לכם כלום!

2. שמציבים רף שקרי.
מי שהמציא את הסטיגמה שגברים חולים הם רכרוכיים ונשים חולות הן חזקות. אל תדאג חבוב, אני מפצה על הסטיגמה הזאת. לשני המינים. סעמק שמישהו יעשה לי תה :'(

3. האנטיפת שרוצה שתמותי.
הרופא הזה ששונא חולים. "מה יש לך?" "חום 42, אני מדממת מהעיניים, נקטע לי הראש ובכלל אני עונה לך בכתב כי יש לי גוש שמרגיש כמו כדורסל בגרון". "זה כלום, קחי אקמול"

4. שלוקח ת'זמן.
הרופא שלא מסתדר עם המחשב שלו. איך! למדת! 7! שנים! בלי! לגעת! במחשב??? ומה לעזאזל קרה לכל 9 האצבעות האחרות שלך שאתה לא מסוגל להיעזר בהן כדי להקליד?!

5. ביקור חולים על שום מה?
החבר הצדיק ששמע שאת חולה ורוצה לקיים את מצוות ביקור חולים למרות שלא נפגשתם שנים. ברור! כי אם כשאני בריאה אני לא מזמינה אותך אליי הביתה, אז זה האובייס שבא לי את חברתך עכשיו. יאללה בוא אני מחכה לך בשיא החושניות כשאני לובשת סווצ׳רט של האקס, גרבי כדורגל, האיפור נגעל ממני, במקום רצפה יש ערימות של טישו משומש, ואני לא מסוגלת פאקינג לפתוח את העיניים כדי להסתכל עליך. הכתובת שלי זה אל-תבוא 1 פינת אתה-תמות-אם-תתקרב-אליי, כפר איכסה.

6. רק קונה שניה תרופות.
בבית המרקחת, מדהים אותי איך גם כשאין אף אחד תמיד אני אחכה שעות בתור, ועד שסופסוף יגיע תורי תבוא אישה עם עגלה, שהיא הרבה יותר רחוקה ממני מהמוות ובכל זאת יש לה זכות קדימה. "זה יקח שניה, אני רק צריכה *מוציאה מגילה מהתיק* את הדברים האלה." זה שהתינוק שלך חולה זה מאלוהים, תפסיקי להתרבות.

7. הביץ׳.
זאת שנראית טוב גם כשהיא חולה. אין לי מה להוסיף, תמותי.

8. הבוס.
גם אם תשלחי לו תמונה שלך בתוך שלולית דם וקטועת איברים, יהיה בטוח שאת רק מנסה לעקוץ ימי חופש. כן כי להגיד "אני רוצה חופש" היה גדול עליי, העדפתי לשכב על ערש דווי בבית.

9. התחרותיים.
אנשים שאומרים "כן זאת תקופה כזאת" כשרואים אותך חולה, גם אם זאת תקופה של אבולה ולך בכלל יש סרטן שד. שמעתי שבדיוק התחילה תקופה של עקרות לאנשים שאומרים משפטים כאלה. סתמו את הפה חארות אתם לא תקחו ממני את הזכות להיות יותר מסכנה!

10. המרעישים.
שכנים שמשפצים את הבית בדיוק כשאת סופסוף יכולה לישון באמצע היום. אמן תיפול לכם התקרה בלילה.

11. השקרנים.
ולקינוח - טישו. (ראיתם מה עשיתי פה?;) יכול להיות כתוב על האריזה שלו made in heaven, עשוי מעננים, מכיל טונות של פינוק, ועדיין במגע עם האף הוא הופך לנייר זכוכית מייד אין עזה. אני מדמיינת את היצרן יושב על כיסא מנהלים ענק ונקרע מצחוק אכזרי כשהוא משחרר את הפרסומת של החרא הזה.

מזכירה לכם שהכל באהבה ובשנאה לתרופות, אם בא לכם לדעת אם החלמתי (רוב הסיכויים שעוד לא ואני כותבת צוואה) אז תעקבו תעקבו

פוסטים שאולי יעניינו אותך