כמה קטנות על פרק ההדחה של הישרדות אתמול:

1. אין לי שום דבר ענייני באמת לכתוב על הפרק אתמול כי הוא היה גרוע ולא קשור לפורמט "הישרדות". קצת כמו הכיוון של העונה עד עכשיו. מחזיק אצבעות שדברים יתחילו להיות קשורים יותר לפורמט המקורי, ופחות ליפים והאמיצים ואנימציות באגס באני מפגרות עם טילטיל.

2. התערבות הפקה בוטה בפרק! לשורדים סיפקו מכון פירסינג על האי! אחרת איך תסבירו את הספטום (נזם באף) של טיטי שהופיע לו פתאום בפרק הרביעי? אה? אה? סתם, למי אכפת, אבל בחיאת, שמרו על מינימום של רצף לוגי. אפרופו זה: מצחיק לראות, בתוך כולה 5 שניות של שיחה למצלמה - רון שובל שמן, רון שובל בינוני ורון שובל אנורקסי.

3. יש לי חלום ובחלומי אני רואה עונה של הישרדות ישראל והמתמודדים בעונה זו כבר לא מתעסקים בשטויות ומתמקדים בעקרונות המשחק. אני מדבר כמובן על דילמת ההדחה בין רון שובל למיטל דוהן. בואו אני אגלה לכם סוד: כל "מטלות" האי, כל מה שיש לעשות ביום יום, כל מה ששובל לכאורה לא עושה מסתכם בהדלקת אש והכנת אורז. זהו בערך. חלאס לשחק אותה עובדים, עושים רוח, בונים שטויות ומתמרמרים על מי שלא עוזר. בהישרדות יש חוקים ברורים, אחד מהם: שמרו את החזקים, תעיפו לקיבינימט את החלשים. נקודה. בקרב הזה של שובל VS דוהן המנצח הוא די ברור. לא היתה צריכה להיות שם דילמה בכלל. כמו כן, שובל לפחות משמח את חלק מחברי השבט עם המוזיקה והשיט הזה, מה דוהן תרמה? תודה.

4. מיטל דוהן, הו מיטל דוהן, מאיפה להתחיל בכלל. מה נשאר להגיד על הגברת שלא נאמר כבר? אז נעשה את זה אחרת, במקום לרדת עליה, אפתיע ואפרגן לה. אני רוצה לנצל את הבמה הזאת, לדבר בשמי ובשם עם ישראל כדי להודות למיטל דוהן, שחקנית, הוליווד, על ההקרבה הכואבת שעשתה כאשר השאירה מאחור את כל המשרתים, נהגים, עוזרים, מזכירות, מסוקים, לימוזינות, טירות וחדי קרן מוזהבים - רק כדי לשמח אותנו, בני ישראל הקטנים, בנוכחותה בעונה הצנועה של הישרדות ישראל. תודה מיטל, ריגשת. מי יתן ותחזרי במהרה לסגנון החיים אליו את רגילה שם בהוליווד.

5. מועצת שבט בזויה. בין הבזויות שראיתי בכל שבע העונות בערך.

5.1. לפני שהגיע השבט למועצה, הראו לנו שמי שיכריע את גורל המודח יהיה עומרי כוכבי, נכון? היו הרי 4 קולות לרון, 4 למיטל וסייר החופים היה אמור להחליט מי לאן. אז איפה היה כוכבי כל המועצה? למה לא שמעתי מה יש לו להגיד? משהו? משפט? אגב, רון אלוף שוב נעלם. עד ששמחתי עבורו בפרק שעבר, אוף.

5.2. ממשיכים ל"משחק המילים" של שובל עם הפנינה "דנה גרבר". תגיד לי אחי, אתה בן 2? כל כך פאקינג מביך. חבל, אני מחבב אותו דווקא. חבוב מגניב.

5.3 מה לעזאזל זה היה עם מושיק ושרשרת החסינות? "הופה תראו אותי! אני מוריד ת'שרשרת ואולי נותן אותה למישהו אבל הופה! שקר! אני שובב! לא נותן בסוף! חיחיחוחוחיחי איזה לץ אני!".

5.4 גיא זוארץ שכח שהוא מנחה התוכנית ולא מתמודד. בניגוד לחוקי הפורמט וכל הגיון בסיסי, זוארץ חלק עם השבט מולו מידע על השבט השני. למה אתה מספר להם שבשבט השני יש אנשים שמרגישים מיעוט? למה אתה נותן להם תחמושת פוטנציאלית לעתיד? מי ביקש ממך? לא תקין בכל כך הרבה רמות.

5.5 שיא הביזוי של המעמד היה בסוף, כשדוהן החליטה לנאום נאום מביך, שכחה שיש לה לפיד ביד והפילה אותו. עזבו את הפיגור של המעשה, למה אני צריך לראות את זה בפרק? מועצת שבט זה משהו דרמתי, קשוח, קדוש אם תרצו - מה זאת ההפוגה הקומית הזאת? ואז חוזרים ישר לאווירה יענו דרמטית? מביך, מחריד, נוראי.

6. בפרק הבא: מהאנשים שהביאו לכם את טוויסט הזומבי מגיע הלהיט המפתיע והמצ'וגה לגמרי הבא! מישהו מסתורי מגיע לאי כשיש לו "משהו לסגור"! אני יודע שזה לא יקרה, אבל אחרי הפרק הזה אני קצת מקווה שהמישהו הזה הוא יוצר הפורמט המקורי ומה שהוא בא לסגור זה את העונה הזאת.

לעקוב אחרי גיא גולד ל"קטנות" נוספות: לחצו כאן וזה (ולפוסט המקורי וכו')

פוסטים שאולי יעניינו אותך