למה למה למה שתהפוך את הפייסבוק שלך לזירת העסקים שלך? פייסבוק זה משהו אישי, רוצה להיות *עסק*? פתח עמוד *עסקי* מצליח להבין את המסר? ואל תתייג אותי שוב יא קמצן פרסום. אל.

  1. המתייג
    זה שמעלה תמונה של משקפיים ומתייג את כל מי שחבר שלו בפייסבוק, כל מי שמכיר אותו, כל מי שלא מכיר אותו, כל מי שאי פעם נתקל בו ברחוב ומוסיף כיתוב "בואו חברים שלי, יש הנחה 2% על ליין משקפיים של 2000 ש"ח, רק היום!" אמן יתייגו אותך על תמונות של ליין מצבות יא חסר חברים ותקציב פרסום
  2. המזמין
    תמיד זה נראה ככה, "שם באנגלית" הזמין אותך לעשות לייק ל"אותו שם – אבל בעברית ותוספת המקצוע שלו" האנשים האלה אשכרה גורמים לי להתגעגע לאלו שהזמינו אותי למשחקים, לפחות רצו שאשחק במשהו ולא ארצה לזרוק את המחשב שלי מהחלון
  3. שם משפחה זה אוברייטד
    תגידו, כשהגעתם למשרד הפנים, שאלו אתכם מה שם המשפחה שלכם, האם שאלו גם במה אתם עוסקים? לא, נכון? אז למה דה פאק שתכתבו "יוסי אזולאי – רואה חשבון בנתניה" בתור שם הפייסבוק שלכם, זה לא שמישהו יחשוב לעצמו "וואי בדיוק אני צריך רואה חשבון בנתניה ויוסי רואה חשבון בנתניה עשה לי לייק לפוסט" לא זה לא. שתדעו. זה לא.
  4. המצרפים
    שאלוהים בשמיים ישמע אותי עכשיו וייקח אליו את המתכנתים הפח שחשבו שזה בסדר לאפשר לאנשים לצרף אוטומטית אנשים לקבוצות, כן, כי הרי מי לא יודע שאני רוצה להצטרף לקבוצה שנקראת "כל האמת על הנדל"ן ברמלה מאת הסוכן רמי רמלה" למה למה למה?
  5. המצרפים 2
    למה למה למה למה למה שתפתח הודעת תפוצה ותכתוב "פרגנו בלייק" למה למה למה? בא לי לפרגן לך בהרשמה לניוזלטר של קבר רחל
  6. חסרי הטאקט
    אלה שנכנסים לכל העמודים הגדולים (הצינור, חנוך דאום וכו') ונכנסים לפוסט שגם אם הוא מדבר על ניצולי שואה יגיבו שם "בואו לעשות לייק לעמוד שלי" מי ישמע הם סטיבן שפילברג באודישנים לרשימת שינדלר – גרסת הבמאי
  7. ה"אקטואליים"
    "הוטרדת על ידי סלב? נעקצת על ידי פוליטיקאי? בואי אליי עכשיו למסאז' 5 כוכבים מרגיע שישכיח את הצרות שלך כבר מהטיפול החמישי"

חושבים שפספסתי משהו? תוסיפו בתגובות / שיתופים.. מה שבא לכם, ותעקבו!

פוסטים שאולי יעניינו אותך